BACK ON TRACK

Hej!
 
Det var ett tag sen sist, har inte blivit att jag bloggat i och med skolan och allt.
Mer läxor nu när man går i åttan + att jag dansar så pass mycket. ;)
 
Nu är det i alla fall höstlov och jag tycker det är så skönt.
Man hinner inte sova så mycket som man vill när det är skola och så vidare...
Så nu slappar jag och går typ upp runt tio..
Försöka samla lite krafter så man orkar med allt plugg tills jullovet. :)
 
Ååå vad jag ser fram emot att börja gå och köpa julklappar till alla kompisar och familjen.
Börja få värsta julfeelingen, så härligt!
Hahaha om ni tror att jag vill ha kyla så, nej tack! 
Men resten.. första snön, slå in julklappar... öppna julkalendern... :)
Aja först kommer ju november så det är ett tag kvar.
 
Idag har jag bara tagit det lungt och pluggat lite.
Man behöver några dagar att bara slappa och inte göra nånting speciellt!
 
Igår mötte jag Hannah inne i stan, vi kollade i massvis av butiker.
Passade på att prata lite om saker som man vanligtvis inte pratar om i skolan. 
Åå sen tog vi på att ta en fika på Espresso House, världens mysigaste fik på drottninggatan!
 
Vi Hörs!
 
-Felicia <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0