1:A MAJ ♥ ♥

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Idag vaknade jag och var tvungen att skynda mig in till stan för jag hade dansrep som jag skrev igår. :)
Allt gick bra men vi kommer ha rep hela helgen + att jag ska pardansa på showerna i helgen.....
Sen tog jag tåget hem med Lollo och så passade jag på att ta en springtur. ;) 
 
Sedan typ klockan 5 har jag pluggat spanska så är ganska trött nu och ska gå och lägga mig snart.
Ser fram emot mordagen på sätt och vis. Ska träffa alla kompisar och så men orkar verkligen inte med spanska prov! Som tur har vi spanska första lektionen. ( Tummen upp på det! ). ;)
 
Efter skolan drar jag och Cornelia till base, kanske tar en fika om det är fint väder men vi får se vart dagen tar oss! Har i alla fall dans på kvällen! :)
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0