Skolavslutning!!

Hej! 
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Idag hade jag skolavslutning och nu är det äntligen sommarlov. :)
Som jag längtat, man tycker det inte var länge sen man satt och räknade ner.
Nu är det bara 89 dagar kvar! Gud vad tiden har gått fort.
Men jag kommer sakna alla kompisar sjukt mycket.
Men vi ska redan ses imorgon så vi var inte ifrån varandra så länge som man vanligtvis brukar vara.... ;)
Aja så dagens planer för imorgon blir nog att dra in till stan och möta upp alla och göra nånting kul. :)
 
Var i Söderhamn förra veckan men det kommer en inlägg om det den här veckan.... :)
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
Jag är med i skolkören och vi sjöng några låtar.. ♥
My Sweet Friends!! ♥
♥♥
Sindra, Jag & Maja!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0