2 Juni ♥♥

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu är det juni och snart är sommarlovet här. Jag längtar såå mycket!!
Det är bara 10 dagar kvar nu tills vi slutar.
Dessutom har vi bara sköna dagar kvar i skolan.... :)
Vet att jag inte bloggat på sjukt länga men från och med nu ska jag försöka uppdatera så mycket jag kan.
I och med att dansen är slut + att vi inte har några läxor alls. :D
 
Det var en intensiv period med shower och plugg som verkligen var jätte rolig och lite jobbig.
Jag hade shower på maxim teater pardans och så gjorde vi våran slutmusikal Footloose.
Förra veckan sjöng jag i Kungsan både på måndagen och tordsdagen super kul. :)
+ Att jag hann gå på One Directions konsert i Friends Arena med en kompis. Super roligt!
Men det var ett tag sedan dess...
 
Nu i den kommande veckan ska jag upp till Söderhamn, Ljusne på nationaldagen och sjunga samt på Lördagen ska jag uppträda, va gästartist och vara jury på ett evenemang i Uppsala men skriver mer om det i veckan.
Och mitt i allt detta råkade jag tappa rösten så jag har tillbringat hela helgen till att ligga i sängen och vilat. :P
Aja det löser sig på något sätt..... ;)
 
Först hade vi ( Base23 ) shower på Maxim Teatern där vi gjorde musikalen Fottloose.
Som belv jätte lyckad, sjöng lite men mestadels dansade jag. 
 
Förra veckan uppträdde jag i kungsan.
På måndagen var det olika dansskolor som uppträdde och då gjorde vi (Base23) en jätte rolig och vekligen lyckad show med inslag av olika nummer vi gjort på alla shower vi haft i vår.
Jag sjöng I Need A Hero och det var super roligt. :)
 
 
Sedan på Torsdagen så uppträdde vi i Kungsan igen men nu på en scen i fontänen och vi gjorde sjukt coola nummer där alla dansade i själva fontänen. 
Jag I Need A Hero & Singin in The Rain/Umbrella. :)
 
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej finns det någon video på när du och Felixx uppträder? :)

2013-09-02 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0