19 Juni

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu har jag haft sommarlov i redan en vecka. 
Det har gått sjukt fort och jag har haft jätte kul.
Träffat massvis med kompisar och passat på att shoppa lite..... ;)
 
I tisdags var jag med Paulina, vi drog till Kista Galleria och shoppade.
Det var länge sedan vi sågs så vi hade en del girltalk eller vad man säga.... Hahah!! ;)
Mysig dag plus att jag hittade lite linnen och blusar nu till sommaren.
 
Idag mötte jag Lelle vi åkte först hem till henne och tog det lungt.
Pratade och vi spelade basket! Som jag inte är så bra på! Hahahah!!
Sen drog vi och spelade minigolf, det var så länge sedan så tyckte det var dags.
Lelle hade aldrig spelat mingolf och såklart hade hon nybörjartur och vann....
Jätte mysig dag. :D
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0