Back On Track

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!
 
Har inte bloggat på några dagar men nu är jag tillbaka! :)
 
I fredags kom Julia och Nike hit, vi tog en fika och pratade om allt möjligt.
Sen var Julia tvungen att åka hem men Nike sov över här och vi hade det jätte mysigt tillsammans! :)
Gud vad vi skrattade...... Igår gick vi ut och tog massa bilder men kameran..
Blev faktiskt nöjd med vissa bilder... ;)
Sen hade vi gäster som kom på kvällen.
 
Ja och nu sitter jag här och har precis gjort i ordning mig.
Har legat i sängen sen jag vaknat och kolla på MTV.
Det är skönt att vila upp sig inför skolstarten.. :)
Det känns som att lovet precis började och nu är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar igen....
 
Har inte planerat nånting speciellt idag ska nog bara ta det lungt, gå promenad med hundarna och kanske köra ett badminton pass.... Vi får se hur det blir... :) 
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0