2013 går mot sitt slut

Hej!
 
Det var väldigt länge sen jag blogga, har varit mycket med skolan och dansen.
Haft massvis med shower med base23 och är med kulturama.
Det har varit en jättekul månad som avslutades med att sprida lite julstämning i SKHLM. :)
 
Nu lider året mot sitt slut och jag ser fram emot 2014.
Nytt år, nya möjligheter. :)
Men 2013 har verkligen varit ett jätte kul år och jag har gjort massvis med saker inom musiken.
Uppträtt och tävlat runt om i landet, fått massvis med nya erfarenheter. 
Som jag är jätte glad över.
 
Vi får se vad som kommer hända under 2014 men det kommer bli ett bra år.
Jag känner på mig det. :D + att jag ska försöka göra ny design här på bloggen.
 
Just nu har jag precis ätit middag och väntar på att få gå ut och smälla raketer.
Sitter här med datorn och har gjort en sammanfattning av 2013 i bilder. :)
 
Allt från Helges Talangjakt till Stjärnskott, Strömstadsstjärnan.
Solna Centrum, Uppträdit i Solna och SKHLM Centrum. :) Och massvis mer. 
 
Vi Hörs!
2014 Here I Come!!
 
Kram Felicia <3

Kommentarer
Postat av: Peni.S

plz skriv mer, jagb är ditt stööööösta fan

2014-01-27 @ 13:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0