Tisdag!! ♥ ♥

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu är det tisdag och skolan flöt på. :) 
Utan mina kompisar skulle jag absolut inte se fram emot att gå till skolan varje dag.
Dem gör mina dagar! :D
 
Jag kom hem runt 5 tiden och gick en promenad.
När vi kom hem grillade vi och nu sitter jag och tar det lungt!
Ska nog sätta mig framför tv:en och kolla om det finns nånting roligt.
 
Glömde skriva att förra Onsdagen var jag på Justin Biebers konsert med Cornelia.
Vi hade Golden Circle biljetter och det var bättre än jag hade trott.
Vi köade inte mycket alls, kanske bara en timme. Trots det stod vi typ 2 meter från Justin! :D
Det var verkligen värt den långa väntetiden, han var typ 2 timmar sen.
Jag hade verkligen det jätte kul men det vart fullt med folk i Golden Circle.
Verkligen jätte varmt...... ;) Lyckad kväll! Sen sov Cornelia över hos mig.
 
Imorgon är vi lediga och det är skönt. 
Hade velat haft sovmorgon men vi har dansrep från klockan 10.
Ska repa inför vår musikal som vi har om någon vecka på Maxim Teatern.
Men jag älskar att repa inför shower, det är jätte kul. :)
 
Har spanska prov på Torsdag också, så måste nog plugga en hel del..... :P
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0