Tillbaka!!

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu är det lördag och det var ett tag sen jag skrev sist, så ska försöka att lägga ut ett inlägg per dag. :)
Har haft mycket läxor så det har inte blivit några inlägg. :)
 
Ja, jag skrev ett inlägg i Idre och sen dess har jag inte bloggat.
Jag har haft shower på Oscars Teatern bland annat som verkligen blev jätte lyckade.
Vi gjorde ett bollywood nummer och sen gjorde vi en låt ur musikalen Footloose som heter Holding out for a Hero som jag sjöng! :D Vi gjorde även ett pardans nummer. 
 
Idag har jag pluggat till några prov som vi har i veckan, har också varit ute för det var så härligt väder ute och sen passade jag på att ta en springtur! :) Sen avslutade vi dagen med att grilla. Det är skönt att ta det lungt ibland! Imorgon har vi rep hela dagen inför Showerna på Maxim Teatern. Ska bli kul.
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0