Finalen av idre Stjärnan Avgjord!!

Hej! 
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Har varit och åkt skidor i backen sen kl. 10-15 idag sen skyndade jag mig hem för att byta om!
Sen drog vi iväg på soundcheck och allt fungerade som det skulle.. ;)
Efter soundchecket pasade jag på att sola solarium en stund sen gick jag hem och började fixa mig. :)
Sedan gick vi upp till Värdshuset där Idrestjärnan skulle hållas!
Jag inledde med en låt och sen lyssnade jag på alla finalister som sjöng. 
Efter dagsfinalen sjöng jag 2 låtar från årets Mello!
Det var verkligen jätte roligt och Janet Leon var också gästartist.
Min kompis Evelina vann och imorgon hinenr jag åka skidor en stund sen bär det av hemåt.
Ska både bli roligt och tråkigt för jag har haft så kul här i Idre men det väntar massvis med föreställningar på Oscars Teatern i veckan med Base23 som jag ser fram emot! :D
 
Vi Hörs mer imorgon!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0