Finalen av Helges Talangjakt 2013

Hej!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Kom hem runt 2 imorse från Gävle där jag var med i Finalen av Helges Talangjakt 2013!
Det var verkligen jätte kul och jag tävlade i den yngre kategorin där 13 stycken var med. 
Kom dit runt 5 tiden och då var det dags för soundcheck, det gick toppen och sedan började tävlingen klockan 7. :)  Var 10:a ut och det kändes bra! Jag är verkligen nöjd med mitt nummer och när alla sjungit skulle juryn överlägga! Det tog lite tid men till slut var det dags! Då skulle en 3:a, 2:a & 1:a utses. :)
Och...... Jag kom 3:A! Är super nöjd och jätte glad!
 
Soundcheck!♥
 
 
3:e Plats!! ♥♥
I Knew You Were Trouble!!! ♥♥♥
 
 
Idag har jag tränat inför upppträdanden som är nästa vecka och passade på att ta en springtur! 
 
Om Ni vill se mer bilder på uppträdanden / min vardag kan ni följa mig på instagram: feliciavarnas
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis till 3 platsen!!! Vem vann? :)

Svar: Tack!! Johanna Svensson vann yngre finalen!!!! :D
Felicia Vårnäs

2013-04-06 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0