TED-Äger!!

Hej Allihopa!!

Just nu sitter jag och väntar på att tåget ska komma, har snart suttit här i 20 minuter, bajs.... :P
Aja, snart kommer den i alla fall.

Bion var grymt bra!!
Först mötte jag Malva i gullmars sen drog vi till Medborgarplatsen och hämtade biobiljetterna på söder sen gick Vi och kollade i massvis med olika affärer. Hittade en tröja och ett par skor.
Malva hittade ett riktigt snygg IPhone skal och en jätte söt halsduk eller vad man nu ska säga fast den sitter ihop!
Sen drog vi och köpte popcorn och lite läsk. Lyckad dag! :)

Imorgon ska jag Klippa och färga håret ska bli såå kul. :)
Sen efteråt skulle jag nog träffa Julia och Malva, aja vi får se hur det blir.... ;)

Vi Hörs!!

Kram Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0