2012-10-28

Hej Allihopa!!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu är det höstlov, Äntligen!!
 
I Fredag var jag och Julia på X-factor.
Så först drog vi hem till mig, jag fixade i ordning mig sen drog vi hem till henne.
Hon duschade och gjorde ordning sig, då passade jag på att locka håret.
Sen fick vi skjuts till Globen, stack och åt lite sen drog vi till Annexet.
 
Man fick göra eget iphone skal  med valfri bild på.
Våran bild blev absolut snyggast, hahah! :)
Det var verkligen en lyckad kväll, hade super kul!
 
 
Snart ska jag dra till tåget och möta upp Malva vid gullmars sen drar vi till Söder och shoppar lite sen ska vi kolla på Bio, ska se Ted. Hopppas den är bra. Brukar inte se på bio så ofta men det kommer bli grymt.
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0