2012-10-01

Hej Allihopa!!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
I helgen så var jag och sjöng på torget i Södertälje. Sjöng 3 låtar och sen steg Andreas Weise på scenen.
Efter det signerade jag lite och sen hann jag precis komma hem innan släkten kom och firade mig och mamma!
 
Idag har jag studiedag så just nu sitter jag i soffan och slappar, skönt med sovmorgon!
Senare ikväll drar jag till Base och har jazz och stepp, kul! :)
Annars blir dagen ganska lugn tror jag...
 
Imorgon träffar jag Paulina nån gång runt 3 sen drar vi och fikar.
Sen får vi se vad som händer och på kvällen blir det träning med bandet, kul! :)
 
Vi Hörs senare!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0