2012-11-18

Hej Allihopa!!
 
Hoppas allt är bra med Er!! 
 
Var tvungen att stanna hemma från dansen idag och bli frisk men satsar på att gå till skolan imorgon.
Ganska skönt med bara profildag och rep inför våran Show imorgon ! :) Förutom att vi börjar dagen med en svenska lektion men aja.... ;) Sen har jag bara pluggat matte & musik. I och med att jag var hemma från skolan gjorde jag inte matteprovet så får nog göra det i veckan...... Sen har jag bara slappat!
 
Vad har Ni gjort idag? :)
 
Nu börjar vi allt mer och mer börja jobba med julshowen med Base23 och sen har jag mångga gig så det gäller att hålla sig frisk.. Ser redan fram emot att börja gå och handla julklappar och få julstämning.... :)
 
Nu blir det tacos och sen solsidan!
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0