Lilla Melodifestivalen! Nu kör vi! :)

Hej Allihopa!

Lördag morgon!
Har precis lyssnat på radion. Som Ni säkert vet var jag med i Lilla melodifestivalen 2009,
nu är det dags igen, ska vara med i 2012!
Är laddad till tusen, den stora Finalen äger rum på Gröna Lund stora scen den 6:e juni!
Ska bli superkul.
Har många sång och danslektioner framför mig som jag verkligen ser fram emot.

Tryck på länken så kan Ni lyssna på dagens radioprogram: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=4292&grupp=17612&artikel=5104131 

I veckan som gått har jag varit på Maxim under kvällarna, har haft shower med Base23, dags i kväll och i morgon också!!
 
Vi Hörs snart!!

Kram Felicia <3


Jag och Linn från Castingen av Lilla Melodifestivalen 2012!

Kommentarer
Postat av: wowowowowo

Woow Ska du vara med och sjunga med en låt i Melodifestivalen?? :) Svara gärna på frågan i bloggen

2012-05-12 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0