Lilla Mello,Julias Stjärnskott & Interjuv!

Hej Allihopa!

Just nu sitter jag och försöker uppdatera min mobil men det går inte så bra....
Har inte uppdaterat den på 2 år. :P

Idag efter skolan skyndade jag mig hem.
För vid halv fyra kom några från en tidning och interjuva mig.
De fråga lite inför Lilla Mello, kan säga till när interjuven kommer ut i tidningen, så ni kan läsa.. ;)

Var ett tag sen jag blogga..
Men förr förra helgen började vi träna inför Lilla Melodifestivalen.
Först fick vi spela in i studio och sjunga låten, få lite tips!
Sen andra dagen fick vi coachning av Tine hon jobbar med stora Melodifestivalen.
Vi fick tips hur vi ska röra oss på scenen och uttrycka låten.
Sen har jag hängt med alla deltagare också, vi har haft jätte kul tillsammans. :D

På Onsdag gäller det!
Ni får gärna komma och kolla då.
Det är på Gröna Lunds stora scen kl. 17.00 till ca 18.00.
Det är fritt inträde för alla upp till 12 år för gröna lund firar barnens dag!
Så kom och kolla och heja på mig. :)

Gär gärna in på länken och "gilla" mig och läs mer om mello. :)

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=4292&grupp=17612&artikel=5104131 

I helgen så var jag med i en talangtävling som heter Julias Stjärnskott 2012.
Jag sjöng låten "Part of Me" med Katy Perry.
Jag var nöjd med mitt framträdande, trots att min röst inte var på topp!
Deltävlingen vann jag också och i höst är det final! :)

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Bild från i Helgen!

artisterna i lilla melodifestivalen 2012
Alla deltagare!


Bild från i Helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0