Sunday 4 Mars!!!

Hej Allihopa!

Idag är det sista dagen på lovet, bajs! :P
Men det har varit skönt med lov tycker jag!
Har hunnit träffa massvis med kompisar, bio, shoppat och meer!

Vad har Ni gjort på Lovet? :)

Åt frukost för en stund sen och sitter nu i mitt rum och dunkar musik!
Håller på och tränar på låten tills på Fredag!
Talangtävlingen heter "Schlagerstjärnan" och då är det schlagerlåtar som gäller! :)
Ska bli roligt att sjunga´!!!

Senare på eftermiddagen sticker jag till Base och tränar till våran show på Cirkus! :)
Ska bli kul att träffa alla igen, i och med att vi haft lov!

Vi Hörs Senare Idag!!!

Kram Felicia!!! <3


Collage med Mina Hundar Ida & Stella!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym! :)

Heej jag anonym igen jo jag undrar vart hittar du alla tävlingar sida elr tidningar tacksam för svar:)

2012-03-06 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0