Lilla Mello avgjord!

Hej Allihopa!

Hoppas allt är bra med Er.

Har precis kommit hem från utflykt med klassen vi åkte till Tantolunden på Söder.
Vi spelade kubb och körde minigolf! Det var en Lyckad utflykt!!

I Onsdags avgjordes Finalen av Lilla Melodifestivalen.

Vi började med att soundchecka, det var riktigt kul och ljudet var super!
Sedan fick vi hjälp med smink och hår, det blev snyggt!
Sedan hade vi först genrep med alla kameror så vi visste hur allt gick till och en timma efter genrepet var det dags för den riktiga finalen som sändes live i SrP4 och spelades in av alla kameror.
Jag var först ut, det kändes både skönt och roligt för då fick jag kolla på alla andra tävlande i pinkroom och det var skönt att ha sjungit.

Det kändes kul att få starta hela finalen.
Det var verkligen fullt med folk på gröna lund, det var en bra publik.
De klappde med i låten och jubblade.
Vissa av mina kompisar hade gjort skyltar där det stod " Heja Felicia!! ".
Då blev man ännu mer peppad.
Jag var verkligen nöjd med mitt framträdade och kunde inte ha gjort det bättre.
Jag kom tvåa och är riktigt nöjd med det!
Huvudsaken var faktiskt inte att vinna utan att ha KUL!! Det hade jag verkligen också.

Efter finalen åkte jag massa attraktioner med mina kompisar.
Det var verkligen en super lyckad dag och ett minne för framtiden!

Nu sitter jag och slappar, imorgon är det skolavslutning.
Kan inte fatta det!

Vi Hörs senare ikväll!


Kram Felicia <3







Kommentarer
Postat av: Julia (sofias lilla syster)

hej felicia kommer du ihåg mig? xd hehe..
iaf hejade på dig & matilda ni var as bra synd att ni inte vann men men.. kram julia!

2012-07-09 @ 18:26:50
URL: http://monty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0