2012-06-19

Hej Allihopa!

Hoppas allt är bra med Er. Har inte bloggat på några dagar men nu är jag här igen! :)

Igår var jag och shoppa i gallerian.
Handlade lite saker jag behöver när jag ska åka till Köpenhamn med min kompis Nellys Familj jag köpte lite saker från Hollister,  några nya bikinis och en ny väska!
Nelly har inte riktigt koll på när vi ska åka men nån gång efter midsommar sa hon...... ;)
Ser verkligen fram emot det vi ska gå på Tivoli och ha kul!

I helgen var jag på landet och hade kul med min kompis Sosso.
Vi fixade en blogg till henne och tog massvis med fina bilder till hennes header!
Snart åker vi dit igen för att fira midsommar, ska bli så mysigt. :)
I söndags var jag och sjöng på ett gig på kvällen, det var lyckat :)

Imorgon ska jag nog ta och träffa Emelie, vet inte riktigt vad vi ska göra men nåt kul blir det nog...
Ska i alla fall och köpa några skor i Skärholmen ikväll...

Vad ska Ni göra idag?

Vi Hörs senare idag!

Kram Felicia <3



Jag och Sosso!! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du inte visa kläderna du köpte ?

2012-06-19 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0