2 Dagar Kvar!

Hej Allihopa!!

Idag är det bara 2 dagar kvar tills Lilla Mello finalen!
Jag vill att det ska vara onsdag nu , är grymt taggad!!

Idag har jag tränat massvis inför onsdag och allt sitter som en smäck.
Ska bara fin slipa lite imorgon. ;)
På eftermiddagen åkte jag iväg och handlade lite mer saker att uppträda i.
Det tar lång tid att bestämma kläder.....

Imorgon blir det skola ,sista hela veckan innan skolavslutning, ååå vad skönt!
Tänk att om 9 dagar är det sommarlov, yees!
Har faktiskt hittat en klänning också. :)

Ni får gärna forsätta att " gilla mig " på mello sidan, alltså ni som inte har gjort det. ;)
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=4292&grupp=17612&artikel=5104131

Vi Hörs mer imorgon!!

Kram Felicia <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0