2012-07-30

Hej Allihopa!
 
Hoppas allt är bra med Er!
 
Idag har vi tagit en båttur ut i skärgården, vi åkte till en ö som heter Askö.
Riktigt fin sandstrand och det är väldigt kul att snorkla där.... :)
På vägen hem blev det lite problem med motorn och det var världens vågor men efter 2 timmar var vi hemma igen.....
Skkööönt!
När jag kom hem tog jag på mig springkläder och sprang ett varv, dushade och sedan gick jag ner och fiskade lite med pappa och Oscar. :)
 
Håller på med en header just nu som jag hoppas blir klar ikväll.......
Sen blir det Lotta på Liseberg, kul! :D
 
Imorgon ska jag träffa Emma. ser fram emot det!
 
Vi Hörs!
 
Kram Felicia <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0