2012-07-01

Hej Allihopa!!
 
Har inte bloggat på länge men ska försöka skärpa mig:)
 
 Midsommar firade jag på landet med min kusiner, familjen och mormor & morfar! :)
Vi dansade runt midsommar stången, sjöng och hade kul!
 
Efter midsommar åkte jag hem och packade för på måndagen åkte jag till Danmark med min kompis Nellys familj!
Vi började med en rolig 7-timmars  bilresa till köpenhamn, när vi kom fram till hotellet packade vi upp.
Nelly och jag fick dela på egen dubbelsäng!
På kvällen åt vi sushi, vårrullar, kyckling och massvis mer, det roliga var att det kom rullade på ett band så man fick sitta och plocka hur mycket som helst, mycket tallrikar blev det, mums!
 
På tisdagen gick vi till city och kollade i massa butiker och på kvällen gick vi på tivoli, vi hade verkligen super kul!!
Vi åkte en jätte rolig bergodal bana som hette demonen, den hade två lopar, åkte den flera gånger!
Det fanns verkligen mycket att göra..... :)
Vi vann till och med ett gossedjur var...Hahah...
 
 
Onsdagen blev en shopping dag och jag var bland annat inne på butiken Abercrombie & Fitch, verkligen cool butik, sedan köpte jag ett par super coola converse!
På torsdagen gick vi på Zoo, det låg bara 5 minuter från hotellet.
Det fanns så mycket djur, flodhästar, zebror, giraffer, sälar, pingviner, fjärils hus, krokodiler och massvis mer!
 
 På fredagen åkte vi hem och jag är fortfarande lite trött, haha.....
 
Det blev verkligen en så himla kul resa, saknar Nelly redan, vi har haft sååååå kul!! :D
Vi måste göra om det!
 
Nu på kvällen tog jag en springtur, känns verkligen skönt!
 
Vi Hörs mer imorgon!
 
Kram Felicia <3
 
Nelly och Jag tog varsin slush på zoo, MUMS!! ♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0