Dan före Dan före Dopparedan, 22 December

Hej Allihopa!!
 
Hoppas allt är bra med Er!!
 
Nu är det äntligen Jullov!!!! :D
Slutade skolan på Torsdags kväll efter att våra julshower var slut.
Hade två shower i onsdags och två torsdags, vi  hade verkligen kul tillsammans!! :) 
 
Nu har jag slagit in några julklappar och ska ta en paus..
Har typ gjort 3 stycken på 1 timme, är inte så effektiv.... :P
Man får i alla fall lite julkänsla och imorgon är det bara 1 dag kvar.
Vad jag längtar....... :)
 
Längtar Ni till Julafton?
 
Idag har jag tagit det lungt, gått promenad med hundarna....
Allt man inte hinner göra vanligtvis! :D
 
Imorgon ska jag nog träffa nån kompis och fixa de sista julklapparna.
 
Vi Hörs!!
 
Kram Felicia <3
 
Bild från Julshowen i Sundbyberg förra veckan :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0