2012-08-19, Det var ett tag sedan......

Hej Allihopa!
 
Hoppas allt är bra med Er!
Det var ett tag sedan, men nu när dansen och skolan drar igång ska jag försöka göra 2 inlägg varje dag i alla fall! :)
 
För nån dag sen kom jag hem från danslägret på gotland som verkligen var ett minne för livet har haft så kul med allihopa! Vi har haft 6 danspass varje dag + sånglektion, åå det var såå grymt! :D
 
Idag har jag hjälpt till när brorsan hade 7-års kalas, det var full fart men var riktigt kul!
Sen sjöng jag och träna till ett gigg med dansskolan som är om en vecka och sen semifinalen av Julias stjärnskott som är på söndag! ;)
Efter jag var klar med det tog jag en springtur och nu sitter jag framför datorn och ska kolla på tv:e nu......
 
Vad har Ni gjort idag?? :)
 
Imorgon blir det väl att sjunga och slappa lite. ;)
 
Vi Hörs!
 
Kram Felicia <3
 
Min Dansgrupp! Haha! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0