Ny Vecka PÅ G!!

Hej!

Hur mår Ni?!  :)

Kom Hem för ett tag sen från Base!
Idag repa vi inför showen och Sjöng!!

Igår var jag i Erikslunds Shoppingcenter hela dagen och var Erik och Erika Lund!
Jag och Charlie gjorde våran musikal och gick runt och sjöng i Centrummet! :)
Det var en Rolig Dag! Mycket Folk i Centrumet..... ;)

Tyvärr han jag inte shoppa så mycket.......

I Fredags stack Emma och jag ner till fiket efter skolan!
Vi hade det mysigt minsan!! :)

Imorgon ska vi vara klara med vårat fantasy-arbete!
Har sista kapitlet kvar! Så måste fortsätta!! :D

Vi Hörs!!

Kram Felicia <3


Förra Måndagen var jag och Gigga på Berns med Base!!
Bild på Hela Gänget!! :) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0