Skolan Nästa!

Hej hej!

Hur mår N? Jag är på topp!

Ska snart sticka till skolan, tänkte att jag hann blogga en snabbis!
Kommer nog inte hinna blogga så mycket i veckan, jag har lite shower på maxim teatern!
Ska bli super kul!

Idag ska jag till skansen och repetera till friensgalan som är imorgon!
Freiend är en orginisation för mobbing i skolan!
Så då ska jag dansa bakom Swingfly som var med i Melodifestivalen och sjöng Me and My Drum!
Ska bli så kul!
Vi ska såklart dansa med trummor :) 

Vad ska ni göra idag?! ( Förutom Skolan )
Det blir ju först rep sen sticker jag till dansskolan och har street!
Sen hem i sängs!
Haha :P

Måste sticka nu!

Vi Hörs!

Kram Felicia <3



Me and My Drum- Swingfly!

Kommentarer
Postat av: Swingfly

Hello Felicia I LOVE IT YOU Sing Talk and Whill you Sing mi and you on Worldsscenen Here on Swedien Whill you Swedens Best And big Scen I LOVE YOU MVH Svingfly

2011-05-05 @ 19:38:05
Postat av: Skämt

Oki jag är ledsen men jag skojade I´m sorry

2011-05-05 @ 19:38:56
Postat av: saraa

va gärna med och tävla om en FET lännk i min blogg :P

http://sarajohnssons.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment

2011-05-07 @ 08:44:16
URL: http://sarajohnssons.blogg.se/
Postat av: lukas

Du sjunger sjut bra!//din pojkvänn tennisproffset!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-05-24 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0