Hej!

Hej allihopa! :)

Hur mår Ni? Jag är ganska trött efter dom 2 senaste veckorna!
I dom 2 senaste har jag haft shower på maxim teatern, det var verkligen super kul!
Jag sjöng en låt som hette Crazy med Britney Spears och en som hette Mitt i ett äventyr med Carola.
Dansade gjorde jag självklart också! :D
Det gick Super! :D


I  fredags hade jag 6 timmars rep!
Sen på Lördag & Söndag var det show!
Det blev super lyckat!
Plus att  jag haft typ fullt med rep i dom senaste veckorna!

Så nu är dansen över för denna termin och bloggen kommer igång igen!
Iallafall kommer jag vara mer aktiv :)

Idag var det skola som vanligt!
Sen stack jag på sånglektion inne i stan!
Övade på några låtar :D



Just nu sitter jag och lyssnar på Tyskland Eurovisions bidrag i Eurovision!
Den heter Get You, den är bra på nåt sätt!
Eric Saade kom ju 3:a det var super bra!

Kollade Ni på Eurovision? :)

Tyckte att Irlands bidrag Lipstick också var bra! :)

Vad gör Ni?

Vi Hörs!

Kram Felicia <3





Kommentarer
Postat av: Stella

Fin bild. Kul att du ska blogga igen.

2011-05-17 @ 14:08:46
Postat av: Anonym

Tysklands låt äe väl "Taken by a stranger" ?

Och den där "Get you" äe väl från Ryssland? Elr de kanske den nt äe .. Men ok ..

2011-05-28 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0