Shopping på H&M

Hej!

Det var ett tag sen, men här kommer en sammanfattning om dagen!

Ja, idag på morgonen tog jag en tur med skidorna på isen!
Mina två hundar Ida & Stella var med!
Dom sprang som tokar speciellt Stella :)

Tror det var i Måndags, då släpptes Melodifestivalskivan 2011!
Jag köpte den direkt på Staoil!
Det var bara där den fanns! Hehe :)
Jag lyssnar för fullt på alla låtar + på Spotify!


Har Ni köpt MelodifestivalSkivan?

På eftermiddagen åkte jag och mamma till H&M och bytte en tröja som jag köpt och hittade lite nya saker ;)
Några linnen och en Jacka :D
Skulle hitta nånting att ha på mig tills på Torsdag!
Då ska jag uppträda i Globen City!
Ska vara med i En Talangtävling då.
Kom gärna förbi om Ni vill tävlingen börjar kl.14.00
Kommer med exakta tider senare!

Ikväll är det Melodifestivalen!
Andrachansen :)
Egentligen vill jag att Love Generation och Loreen ska gå vidare, men om man tittar på trädet här under stämmer det inte!
Då vill jag att Linda Pritchard och Love Generation ska gå vidare!

Vilka tycker Ni ska gå Vidare till Globen?


Hoppas Ni ser vad det står! :D

Vi hörs!

Kram Felicia <3


Jag i gävle, efter att jag gick vidare till SemiFinal i Helges Talangjakt!
:D

Kommentarer
Postat av: mathilda

hej!jag var och såg på melodifestivalen i malmö!!!där fick man erbjudande på att köpa melodifestival skivan +cocacola med chips.ägit!!men man skulle till statiol innan klockan tolv på natten.och vi hann.hej då

2011-03-06 @ 09:22:46
Postat av: Stella

Jag har inte köpt melodifestivalen skivan än.

2011-03-06 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0