Vaxholm <3

Hej Allihopa!

Det var ett tag sedan, men nu är jag här :)

Har precis kommit hem från Vaxholm, har varit ute på ön KastellHolmen :P
Var där och sjöng med min sånggrupp, det var kul!

Ska snart ta och sätta mig på  ute platsen och äta lite grillat, mmm :)
 Blir skönt att sätta sig och ta det lungt, efter en massa båtfärjor och sånguppträdanden!

Vad har Ni gjort idag?

Idag svarade jag på alla bloggsvar, Ni får gärna ta och ställa fler frågor :)
Den här gången ska jag försöka svara så snabbt som möjligt!

Igår var jag och tävlade i en delfinal av Julias Stjärnskott!
Det gick super duper bra och jag vann :D
Så nästa helg är det semifinal nere i Helsingborg!
Jag hoppas såklart att vi ska ta tåget, men det lutar emot bil.... :/

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Bild från Dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonymen1

Hej felicia så du bara vet så tycker inte alla om dig du tror bara det men vissa kanske inte gör det dom gillar kanske inte när du sjunger eller något man ska inte lägga ut bilder på sig sjelv på nätet det är FARLIGT!!!!!!!! Och du jag tycker du är en biser vaser och en Fjortis punkt slut

2011-06-13 @ 07:12:29
Postat av: Julia

Till anonym.

Hon är absolut ingen fjortis. Hon är jätte snäll och du bloggen handlar om hennes vardag och det är när hon sjunger så dom som inte gillar henne så läs inte hennes blogg då. Desutom kräver hon inte att alla ska gilla henne?? Onödig kommentar asså.

2011-06-13 @ 09:36:36
Postat av: Ello<3

GRATTIS !! :) <3

2011-06-13 @ 13:02:44
URL: http://surisen.blogg.se/
Postat av: frida

Det var en jätte fin bild felicia!<3

2011-06-14 @ 15:35:05
Postat av: Anonymen1

FÖrlåt det var inte meningen att kalla dig sånna öknamn men jag blir lite avis för att du är känd förlåt

2011-06-14 @ 16:56:31
Postat av: Stella

Fin bild Felicia :)

2011-06-15 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0