Landet ;P

Hej! :)

Hur Mår Ni?  Jag mår bara bra :D

Idag på morgonen var det egentligen meningen att jag skulle vakna tidigt, men jag sov då istället till halv 10 :P
Sen var det bara att börja hjälpa mamma att packa till landet!
Tillslut var allt med och vi hade packat in i bilen.....

På vägen till landet ligger en liten lanthandel som heter Idala!
Där stannade vi till och handlade lite Godis!

När vi väl kom ut, var det bara att börja packa in,, blää :/

Vart ska Ni fira midsommar någon stan?? :)

Jag ska fira midsommar här ute på landet!

Just nu satt jag och kolla runt på bilder på facebook!
Jag hittade en cool bild på Katy Perry, jag tycker den var cool!
På tal om Katy Perry såg jag hennes video till Last friday night!

Den var bra och rolig :P

Har Ni sett den/ om ni sett den vad tyckte Ni?? :)


Jag gillar hennes hårfärg :D

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Just det!
I Helgen var jag och i Helsingborg och tävlade i Julias Stjärnskott!
Det var Semi Final och Jag sjöng låten Battlefield!
Det gick Super Bra :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra blogg Love it ;)

2011-06-22 @ 18:30:46
Postat av: evelinaa'

Hej!

Skulle du kunna rösta på mina 3 klänningar så röstar jag på din/dina? Jätte snällt! :D

Ha det bra!



btw, nice blogg ^^

2011-06-22 @ 19:29:02
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Stella

E på min syrras dator, när min egna inte funkkade. Jag ska fira midsommaren på landet. :) Jag gillar Katy Perrys låt Last friday Night.

2011-06-23 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0