Landet <3

Tjaa allihopa :D

Idag har jag haft en härlig dag på landet!

Det började med att det ÖSregnade på morgonen och såklart gick ju elen då :P
Sen kollade jag på Sommarlovs morgon :)

Sen kom kusinen ut och vi har  gjort makrame armband och mycket mer!
Kan lägga ut bilder på hur armbanden blev imorgon! :)

Just nu sitter jag och har precis ätit middag, det blev korv med mos! Gott!
Sen har jag blivit så inspererad av glee att jag sitter och kollar på alla videos!

Tycker Ni om Glee ??


Jag tycker den här är skön också!!
Super bra cover :D

Ska ut och ta en cykeltur med Kusinen nu!!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Sara

GLEE är min !!!!!

Du får inte skriva om dom !!!

2011-06-24 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0