Sista Lovdagen :(

Hej!

Hur mår Ni?  Jag är på toppen humör :)

Idag ska min kompis Klara hit, vi ska kanske gå på bio eller nånting!
Jag brukar ropa Klara sen säger jag färdiga gå :D
Haha!!
Ja, hon är en super vän i alla fall :)

Idag är det sista lovdagen :(
Imorgon börjar skolan, blääääääähhh :(
Lovet har gått "FÖR FORT" tycker jag!

När börjar Du skolan??

Har precis städat rummet, bara skrivbordet kvar :D

Som Ni säkert har sett har jag fått Bloggsvar!!
Så Ni får sätta igång och fråga massvis med Frågor!!

Ska fortsätta städa nu!

Vi hörs!

Kram Felicia <3


Jag, när Jag & min kompis Julia spelar Dance Central på X-Box 360!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag börjar på Tisdag.

2011-01-10 @ 08:42:15
Postat av: Juliia o Eliin

Hejsan!

Frågestund nu du får gärna fråga lite till oss!!

Du får oxå en länk!

2011-01-20 @ 21:22:46
URL: http://juliiaoeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0