20 December!

Hej Allihopa!

Hur mår NI? Jag mår super! : )

I helgen uppträdde jag i Hudiksvall med mina två kompisar Julie och Charlie! :)
Vi var Gästartister på en deltävling i Idrestjärnan! :)<3
Det gick super bra!

Efter det stack vi hem till Charlie och hade myskväll!

Nästa dag ( På söndagen ) var nästa stopp Eriklundsshoppingcenter i Västerås!
Då körde vi Erik och Erika Musikalen igen! :)
Det gick super och var mycket publik!

Lägger upp bilder ikväll! ;)

Just nu sitter jag med Julia vid datorn och lyssnar på Musik! :)<3
Har det super kul, kom precis hem från stan för ett tag sen med klassen!
Vi var på ett museum och kollade på Pepparkaksutställning! :)<3
Sen har vi vart på Julmarknad och haft musigt! <3

Ska ta och äta lite mellis med Julia nu! :)

Vi Hörs ikväll!

Kram Felicia <3




Kommentarer
Postat av: Stella

Fin e du Felicia =)

2011-12-21 @ 07:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0