Sommarkrysset!!

Hej Allihopa!

Det var ganska länge sen, så jag tänkte berätta liite vad jag har gjort!

Här om dagen var jag gästartist på erikslundsturnén, vi sjöng vid en camping/bad ställe :)
Jag sjöng två egna låtar och battlefield och min kärlek!
Det var verkligen en varm och häärlig dag. :D

Igår var jag på grönan och värmde upp publiken innan Sommarkrysset!
Det var grym publik och en sååå rolig scen!
Det roliga var att jag hade Live-band! :))
Jag var jätte nöjd! ;)

Kollade Ni på Sommarkrysset igår???!

Just nu sitter jag och lyssnar på musiiik, för det mesta!
Idag har väl varit en slapp dag ;P

Vad har Ni gjort idag?? :)

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Jag på Sommarkrysset Igår! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig i publiken dom filmade dig 2 gånger! :)

2011-08-07 @ 20:35:43
URL: http://discobloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0