Erikslundsturnén i Vilsta!

Hej Allihopa!

Igår var jag i Eskilstuna och var Gästartist på Erikslundsturnén.
Precis när vi hade packat upp alla grejer, så örjade det stört regna!
Men när vi fått in allt inomhus till slut, så började vi fixa det inomhus!

Jag passade på att ta en liten lunch och sen sjöng jag en egen låt och Min kärlek!
Det gick toppen bra!
Sen stack vi vidare till Erikslunds Shoppingcenter som ska öppna den 22:a September! :)
Och fick in mer VIP gäster i Erikslunds VIP Klubb!

Efter ungefär 2 timmar, packade vi ihop allt och stack in på ikea och tog en bulle! :)

Precis innan vi åkte hem från Campingen i Eskilstuna så spelade vi in en rolig video, till Erik Saade nya singel Hearts In the Air! Det var såå kul! :D
Här kommer video, detta måste Ni titta på! :D


Jag, Hilda & Jhimmie! :)

Idag blir det nog en ganska lugn dag! Slappar lite och så!

Vad ska Ni göra idag?! :)

Vi Hörs!

Kram Felicia <3


Jag & Erik, Erika Lund! :)

Kommentarer
Postat av: Stella

Kiva video :)

2011-08-21 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0