Chill!

Hej Allihopa!

Hur mår Ni????

Just nu sitter jag och lyssnar på mussiiik och kollar runt lite på facebook!
Jag har sagt det förut men ni får gärna gilla min Fansida på Facebook! :)

LÄNK TILL FANSIDAN: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000436726970&sk=wall#!/pages/Felicia-V%C3%A5rn%C3%A4s/139334766158399 

Idag har jag varit hemma från skolan och vilat! Är dunder förkyld..... :/
Inte det roligaste, men men.......
Hitills har jag bara gått en vecka i skolan, och det har varit en bra vecka!
För det mesta spelar vi kort på rasten! :)

Hur har Ni haft det i skolan Hitills? :)

Medan jag kommer ihåg att säga det, så jag inte glömmer bort det! ;)

Kommer Ni ihåg att jag vann en deltävling att talangtävlingen Popcorn i början av Sommaren?
Om Ni inte kommer ihåg så vann jag en deltävling av en Popcorn final i Trosa!
Den 16:e September så är det Semifinal i Kungsträdgården!
Jag tror jag sjunger nån stans runt 16.00, men jag kan återkomma med tider!

Jag är yngst i hela tävlingen, med det ska bli Sk*tKul! :D

Vi Hörs!
Fortsätt ställa frågor i Bloggresponsé! ;)

Kram Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0