PÅSKÄGG!!!

Hej!

Vaknade för en stund sen och åt frukost!
Är på landet, ska bli supedr mysigt idag, och så är det Långfredag också :D
Igår fick man årets första påskägg, mums!
Innehållet var bara godis!

Har Ni fått några påskägg än?!

Får nog kanske ett till ídag av PÅSKHAREN..........
Önskar mig kläder i påskägget!
Så jag hoppas och hoppas......och hoppas lite till ;)

Vad önskar ni i ert påskägg?!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik!
Håller på och lär mig några låtar tills på showen :D
Ska bli super kul i år!

Vi Hörs!

Kram Felicia <3

Happy EasterBig Easter Bunny


Kommentarer
Postat av: Sara

kul kul. =)

kram sara

2011-04-22 @ 12:25:36
Postat av: Stella

Glad Påsk :)

2011-04-25 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0