Sitter och sjunger för fullt!!!!!

Hej ja som jag skrev sitter jag och sjunger för fullt!!!!
Håller på och lär mig låten till showen, jag ska mima, men det är bra att kunna texten :D
Ja, det går faktiskt bra!!!!

Kom på att jag måste blogga nu, så nu gör jag det!!!
Kommer inte hinna blogga så mycket "this week" har ju shower och så :P
Men jag ska göra det så mycket jag kan :D

I dag var jag och shoppade lite, det var meningen att jag skulle hitta något till avslutningen, men det vart bara andra saker, linnen, olika shorts, bikini, armband en jacka som jag kan ha när jag sjunger och ett par coola glasögon jag velat ha läääänge!!!!!
Såhär ser dom ut fast lila/rosa!!!!





Bloggar meer imorgon!!!

Kram Glasögonormen!!!!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för man har glasögon är man väll inte gLASÖGONORM!!!!!!!!!SVARA SNAPT PS TÅL KRETIK

2010-05-17 @ 16:04:24
Postat av: Amanda

Hej Felicia!

Kanske inte så bra att skriva glasögonorm! Tänk på alla som har glasögon! Så du kanske ska tänka lite på det!



Men de var coola! :P



Ha det bra!!



// Amanda

2010-05-17 @ 20:26:37
URL: http://amandaalwall.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejj Felicia , vart har du köpt glasögonen :D ? Skulle vara tacksam för ett svar <3

2010-05-18 @ 08:04:23
Postat av: Soffe

Hejsan Felica önskar att få ett svar på detta! Kan du börja videoblogga! Det är mycket roligare då! Mvh Soffe

2010-05-18 @ 16:53:20
Postat av: evelina

inte glassögonorm men jag skulle vilja ha såna vart har du köpt do kram evelina

2010-05-18 @ 20:39:41
URL: http://evelinahappy.blogg.se/
Postat av: Olivia

asså , hon menar ju sig själv för att skojja lite kankse så bli inte så uppspelta för att hon skriver så , ,felicia dom har jätte fina & jag förstår inte varför du inte får skriva & ha lite kul :O , jag har iallafall humor kram Olivia<3

2010-05-20 @ 16:19:52
Postat av: Cornelia K

Hejsan Felicia!!



Jag tog inte illa upp, dom är jätte fina!!



Vart har du köpt dom??



Snälla kan jag få ett svar du passade bra i dom!!

Ha kul på din blogg för då kan man skratta!!



Mvh Cornelia K

2010-05-22 @ 17:35:57
Postat av: Oliver

Börja videoblogga!!

2010-05-22 @ 22:07:57
Postat av: Lovisa

Men det är ju absolut ingen förolämpning att skriva glasögonorm man kan väl inte bli ledsen för det. Det är snyggt med glasögon på många tycker jag! :)



Kram! <3

2010-05-24 @ 15:06:19
URL: http://pinoygirl.blogg.se/
Postat av: Linus

Tja Felicia Jag tar illa upp du behöver inte säga att du e en glasögonorm för nu e jag ledsen syft snyft snyft PS skoja bara XD DS

2010-05-27 @ 16:15:15
Postat av: Sara

mmmm.... det kankse inte var sså.... snällt ändå

2010-05-30 @ 18:37:57
URL: http://saraminisotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0