My Camp Rock 2!!!!!

Hej bloggen!!!!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag!!!
Men nu är jag här igen :D

Jo som det står i rubriken, jag har inte berättat än!!!!
Men här kommer förklaringen!!!!
Jag sökte till "My Camp Rock 2" och kom vidare bland dom 25 bästa i hela Sverige!!!!!!!
Sen var jag och sjöng i Sollentuna Centrum i Lördags, jag blev en av de fem som gick vidare!!!!
Jag sjöng låten "who will i be", den är så bra!
Uer söndagen fick jag sjunga för juryn igen och blev intervjuad. Det var Elin Lanto och Theresa Perelli som b la var i juryn.




Elin                                                         Teresa

Då sjöng jag låten acapella!!!
Det gick Jätte Bra, tyckte jag!!!!
Vi får veta om vi gick vidare till campet om ca 1 vecka :D

Här kommer lite bilder:
Jag lärde känna många nya kompisar!!!!!


Jag på scen!!!


Jag och alla andra som gick vidare!!!


Jag och Isabella!!!!


Jag och Albin!!!!!


Jag och Klara!!!!!


Jag på Scen, efteråt!!!!!



I helgen hade jag också shower!!!
Med "Base 23"
Det var Super Kul!!!

Här kommer en bild!!!!


Vi dansar Musikalen Glee!!!!

Bloggar mer imorgon!!!

Kram Felicia <3


Kommentarer
Postat av: annika

Skulle inte du kunna visa ett klipp på när du sjunger tillexenpel när du sjunger i camp rock??? sku va kul att höra du har så fin röst.

2010-05-25 @ 21:28:15
Postat av: Evelina

hej hej jag tycker att du har en bra röst kram

2010-05-27 @ 13:33:34
URL: http://evelinahappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

typsikt att molly ska stå framför mig när ni tar foto:)



haha



//oscar

2010-07-27 @ 22:23:36
Postat av: Anonym

Synd att du inte gick vidare :(

Men undra om du vet vad vendela heter i efternamn?? :)

2010-09-05 @ 11:49:30
Postat av: Lina

Jag håller med Oscar där...Du e ju SÅÅÅÅ himla söt!!!!(L)(L)(L)(L)(L)

2010-09-12 @ 15:22:00
Postat av: Julia

jag hejar på vendela vad heter oscar i efternamn?

2010-09-18 @ 15:34:51
Postat av: OSKAR

TÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOORRRRRRRRRRRRRRRRA!!!!!

2010-09-19 @ 18:04:21
Postat av: Zacha

Hej, ja tycker du sjönger jätte bra och undrar om ja kan få din msn? :)

2010-09-20 @ 12:31:10
URL: http://zachajohansson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du är så bra på att sjunga! ♥

2010-10-03 @ 10:23:16
Postat av: rebecca

Måste man sjunga på svenska i lilla melodifestivalen om man inte kommer från något annt land?

2010-10-07 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0