Disco med Melo gänget!!!!!

Hej hej!!!!!

Hur mår Ni?????

Jo imorgon ska Lilla melo-gänget uppträda på ett disco!!!!
Det ska bli super Kul!!!
Det är Sofias mamma som fixar discot!!


Sitter och lyssnar på Melodifestivalen skivan!!!
Super bra!
Vad tycker Ni???



På Lördag ska jag och klassen vara med i Schackfyran-finalen!!!
Det ska bli Kul!!!
Är inte bäst på schack, men det ska bli KUL :D

Ska Ni vara med i Schackfyrans- final?????



På Söndag, ska jag och familjen till Gävle!!!
Alla barn i Gävle ska ha frididrotts-tävling!!!
Det ska bli Kul!!!
Det är Helges gänget som ska sjunga!

Återkommer med tid och plats!

:D :D :D

Bloggar kanske mer ikväll!!!!
Annars bloggar jag imorgon :)

Kram Felicia <3


Alla kommer ju inte vara där och sjunga!
Men det ska bli Super ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej vad är schakfyran svara snälla på den här frågan

2010-05-26 @ 19:45:42
URL: http://evelinahappy.blogg.se/
Postat av: Anna

Snälla kan du börja videoblogga !??

2010-05-26 @ 20:17:33
Postat av: cajsa

fan du blir väl snart kändis :P

2010-05-27 @ 14:17:58
Postat av: Lisa

Va kul!!!!!

2010-05-27 @ 15:17:50
Postat av: Evelina

hon är väll det redan

2010-05-28 @ 12:52:31
Postat av: Mimmi

Hejsan ! Kan inte du ge tips på vad för sångtävling man kan söka till . ÄLSKAR att sjunga och undrar ifall du vet ngn sång tävling man kan börja söka sig till nu ;D Hejdå hoppas du svarar =) //Mimmi

2010-05-29 @ 17:12:49
Postat av: pompomkitty(på panfu.se heter jag pompomkitty inte på riktgt

hej jag var med i shackfyrans final i stockolm år 2010!!

jag älskar värkligen att sjunga och dansa!

besök gärna min blogg

pudeltjejen.blogg.se

hare

bra!!

<3<3

2010-06-24 @ 21:49:39
URL: http://pudeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0