Torsdag!!!

Hej hej!!!

Har klivit upp ur sängen för en stund sedan.
Klätt på mig kläder och så........

Ja, och nu sitter jag och bloggar och chattar på msn.
Jag chattar med min bästis Emma!!!
Hon är också vaken.
Jag gick upp extra tidigt för att hinna blogga, trodde inte att nån annan var inne på msn vi den här tiden...............

Idag är det först en sväng till plugget, sen har vi dans på Base.
Vi övar inför showerna på maximteatern.
Våran grupp ska göra musikalen Glee.
Vi kör först showdans och pardans.

Ikväll när jag kommer hem brukar jag vanligtvis ha läxa, men idag har jag Ingen!!!! Woohoo!!!

Hörde att Kiss medlemen Paul Stanley skriver en låt till Erik grönvall!!
Kul!

Idag är det våffeldagen!!! Tjoo!
Å vad gott det ska bli med våfflor XD




Paul Stenley!

Nu ska jag ta och äta lite frukost.

Bloggar mer ikväll!

Kram Felicia <3

Felicia - Disco Freak


Kommentarer
Postat av: Emilia

hej är en stor idol till dig kan ja få din msn skulle vara roligta mvh Emilia 10 år<3

2010-03-25 @ 16:03:27
Postat av: elli

fille bilden på dig på lilla melo. du såg ut att vara jätte lite!:) ha det bra

2010-03-25 @ 18:43:38
Postat av: elli

n

2010-03-25 @ 18:44:11
Postat av: Anonym

hej vilken skola går du i om du inte vill svar isåfall vilken komun

2010-03-25 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0