Tjoohoo!!!!

Tjena mors!

Kom hem från dansen för en stund sedan.
Har duschat och har precis ätit mat (=

Idag på dansen övade vi inför Glee, jag fick en roll.
Det var jätte Kul, jag och två andra i gruppen skulle spela snobbar.
Haha...
Efter den lektionen hade vi pardans, var lite trött men körde Järnet!!!!!!!!!!
Det var också Kul!!!
Vi ska göra två danser med pardans på showen, tror jag.......................

Ja, nu sitter jag och chattar lite på msn.
Nu på kvällen har jag ätit våfflor, smarrigt- har Ni ätit några våfflor today!
Jag blev propp mätt XD

Nu ska jag ta och kolla lite på tv (=
Bloggar kanske mer i morgon bitti!
Om jag inte är en sömntuta och sover för länge.... men det tror jag inte!
Dans-Kramar Felicia <3


Ställ en massa frågor som jag kan svara på, på bloggen XD


Bild från 2008 på landet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sminkar du dig ;p ? & hur många syskon har du :-) ?

2010-03-25 @ 21:37:37
Postat av: Ella

hej-svejs!

vad har du för någon msn addres?

2010-03-26 @ 10:42:49
Postat av: amy

ska du på semester på sommaren ? i så fall vart ?

2010-03-26 @ 19:49:36
Postat av: Lovisa

Om du fick färga håret till vilken färg som helst vilken färg och vart fick du idén i från någon kändis kanske :D



Kramar <33

2010-03-26 @ 22:29:28
URL: http://pinoygirl.blogg.se/
Postat av: NYFIS

heej, jag har en sak att säga dig.

asso du går/gick på lasse kuhlers va?

om ja, jag gick i samma dans grupp som dig, du var clown en gång va? förlåt om jag e lite påhoppande men jag lite förvånad bara, du gick i catrins grubb?

2010-03-27 @ 09:46:21
Postat av: filippa

Gillar du Glee? Det gör jag.=)

2010-03-28 @ 13:33:13
URL: http://minifilippa.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hej!

2010-03-29 @ 19:15:06
URL: http://tilduur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0