Tjoo!


Heej!

Idag var det klippning kuuul!!!!!!!

Hon som klipper mig heter Helena och är jätte duktig(=

Först blöte jag håret sen klippte hon mig!

Här kommer resultatet:

Hade lite roligt med kameran :P
    
Snyggt det blev va?



På bokrean idag köpte jag mini kortlekar(=



Här är mina rosa klackskor snygga va? ( kommentera)

Sen var jag  Tumba Centrum och var då i bokhandeln, skor affärer jag letade efter andra vinterskor.
Har ni nån bra affär ni handlar i? (kommentera)

Så kollade jag i klädbutiker(=

Vad har Ni gjort idag?

Imorgon ska jag träffa  min kompis Ellinor ( lägger upp bilder om det sen )

Vad gör Ni nu?
Hoppas ni haft en härlig dag, för det har jag haft:P

Ska kolla på tv nu :P

Bloggar mer imorgon(=

Stoora kramar Felicia



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad söt du blev :D Skorna var jätte fina<33

2010-03-02 @ 09:34:58
URL: http://pinoygirl.blogg.se/
Postat av: Cornelia K

Skor med klack är inget för mig men du PASSAR i dom det LOVAR jag!!!!

Ska vi ses någon gång? OM du vet men jag är förstås!!

Fast var bor du?

2010-03-02 @ 17:39:33
Postat av: Cornelia K

vem jag är

2010-03-02 @ 17:40:10
Postat av: Märta

Snygga skor!!



Från Märta

2010-03-08 @ 15:37:32
Postat av: Simon F

Hej Fille kul att du har en blogg.

Snygga skor

2010-03-12 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0