Tjabba tjena!

Tjena!

Igår var jag i Globen Shopping och sjöng i Lilla schlagerstjärnan 2010!
Det var jätte kul!
När vi kom dit hade vi soundcheck.
Jag träffade Mathilda från lilla melo, vi hade jätte kul tillsammans XD
Det var så länge sedan vi träffades!


Från vänster: Jannie, Mathilda och Jag ( Felicia )
Vi hade kul med varandra!

Jag sjöng "Håll om mig" det gick jätte bra!
Mina danskompisar Johanna och Lovisa var där och kollade vi hade jättekul tillsammans.
Gå in och kolla på deras bloggar www.josun.blogg.se Johhannas blogg.
www.pinoygirl.blogg.se Lovisas blogg.
Kram till ER!

Det kom en massa artister och uppträde, innan oss sjöng en kille från Melodifestivalen 2010.
Hans låt hette "Yeba"
Den var ok.

Efter det uppträde Linda Pritchard.
Hon sjöng Hot hot hot.
Den var bra!


Erika från "Idol 2009"
Hon var bra!


Erika, tycker Ni hon var bra i Idol?

Efter det sjöng Alice från "Idol 2008"
Hon var grym XD
Sjöng I wanna live.


Alice igår(=


Alice i Idol, Tycker ni hon skulle kommit Etta?
Hon sjöng jätte bra.
Det är alltid lika kul att fräffa henne hon är så trevlig och snäll!
Vi har samma sångcoach(=
Köpte Alices nya singel den är så himla bra.
Sitter och lyssnar på den just nu!

Träffade också Hilda och Jonna från Lilla melo 2008.
Båda var där och kollade.
Senare på dagen skulle Hilda uppträda!

Här kommer lite bilder på när jag sjöng i Globen Shopping:




Det var det!

Just nu sitter jag och chattar på msn.
Ska snart äta fiskhamburgare, GOTT.................................

Vad ska ni äta för mat ikväll?
Hoppas det blir något Gott!

Vad gör Ni? ( Kommentera )

Fråga gärna saker om ni undrar nånting om mina inlägg eller vad som helst.
Så svarar jag på dom i nåt inlägg(=

Bloggar kanske mer ikväll.
Fortsätt läsa min blogg.

Stoora Kramar
Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta ni e på bilden :P

2010-03-15 @ 10:45:17
Postat av: Ebba

Hej Felicia hur kommer du med i lilla shlager ???

2010-10-18 @ 18:48:07
URL: http://ebbaahj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0