Studiedag!

Hejhopp!

Förlåt att jag inte bloggade igår.
Jag hade dans och det blev sent.
Igår dansa jag streét och sjöng med gruppen, vi hade Jätte Kul!

Idag har jag varit med min kompis Emma.
Vi hade Jätte kul med varandra.
Hon kom ganska tidigt i morse, så jag gick upp ganska tidigt.HAHA!!!

Vi fixade en blogg åt henne, den blev Bra!
Gå in och kolla på den emmahappy.blogg.se

Vi var tillsammans hela dagen.
Men för en stund sen, åkte hon iväg på ridning!

Här kommer några bilder:



  
Här är viiiiiiiiiiiiii!

På lördag ska jag vara med i en talangtävling i Globen Shopping!
Om ni vill komma och kolla så här kommer info!

Plats: Globen Shopping.

Datum: 13/3 nu på Lördag!

Tid: Tävlingen börjar kl. 12:00

Det händer med massa med roliga saker på scenen under HELA Lördagen!
Det är laddning inför kvällens stora Final i Melodifestivalen 2010!
Det kommer vara artister från Finalen, jag tror Eric Saade med låten Manboy kommer bl a.
Och en massa skivsingneringar.

Hoppas ni kommer och röstar på mig <3
Det skulle vara jätte Kul!
Kom gärna och säg hej(=

Nu måste jag iväg på brorsans gympa!

Bloggar mer ikväll XD

Kram Felicia <3

Gissa vilken låt jag ska sjunga.Det är schlager tema XD
OBS! Jag har inte valt min låt jag sjöng i Lilla melo XD



Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin du e Felicia ! men när kmr fler svar på frågestunden ? DU E BÄST ! XD <3

2010-03-09 @ 22:00:29
Postat av: Emma.Z

Tjenamors Felicia!!!!!!!!!!!!!!!!



snygga bilder kramisar emma

2010-03-14 @ 19:27:02
URL: http://emmahappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0