Söndag!

Hej hej!!!

Hur har helgen varit för Er?

Berätta gärna, kommentera.
Tänkte skriva vad några läsare har hittat i helgen (=
Så skriv i kommentar rutan (=

Ja, igår ( lördag ) träffade  jag Ellinor, vi hade roligt tillsammans.
Vi gick till ett café och möte en annan kompis
som heter Emma.
Vi satt ute i solen och pratade, det var jätte härligt att känna vårsolen.

Idag ( söndag ) träffade jag Emma, vi splade wii, sen gick jag, Emma och Emmas syter Hanna, ner till Kaffe Stugan och fikade.

Jo, juste igår var det ju Körslaget(=
Jag tyckte Marie Picaso och Linda Sundblad var Bäst!

Vem tycker Ni var Bäst?

Nu ska Jag ta och kolla på Blåsningen XD

Imorgon är det dags för dans och sång, TJOHO!!!

Bloggar nog mer imorgon!

Kramar Felicia <3


 







Skriv gärna vad Ni tycker och tänker(=
Det är roligt att höra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på dig :)

2010-03-21 @ 21:45:30
Postat av: Evelina

Heej <3 fin bild de va (hihi)

2010-03-22 @ 07:16:41
Postat av: filippa

Har du sökt på körslag? I så fall vilken kör?

2010-03-23 @ 18:31:42
URL: http://minifilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0