Påsk, påsk och åter igen påsk!!!

Hejsan alla påskläsare!!

Hur mås det med Er?

Jag har varit krasslig några dagar.
Men, det börjar bli bättre (=


Såg ( typ ) ut så där XD
Ja, men är på topp igen!!!

Har bestämt mig för att bli en ny och GLADARE Felicia!!!
Känner bara för det.
Det var INGEN rolig dag igår........
Påsklovet börjar imorgon.
Alla som var med i schack fyran får gå halv dag.
Men Jag, Maja och Filippa, får gå HELA dagen.
Så dåligt.......

Ja, tänkte att vi närmar ju oss påsken, så här kommer lite roliga bilder:

 
Sådär komme Jag att dansa när skolan är slut imorgon.
HAHA!!!!


Roliga kycklingar.
Dom är så SNYGGA!!!!


HAPPY EASTER!!!!!


Gullig!!!!


Såhär säger jag om några dagar XD


Rolig- Vad tycker Ni???

 

Sitter just nu och gör precis ingenting.
Eller jo, jag tränar inför Julias stjärnskott ( det är en sång talangjakt kan man säga )
Det brukar vara på land, men jag ska sjunga på en kryssnings båt.
Det ska bli Jätte Kul!!!!




Det är tidningen Julia som anordnar allt!!
Läser Ni Julia???

Ska ta och kolla lite på tv nu, tjO Heej!!



Bloggar mer imorgon!!!

Kram Felicia <3


Snart är det "PÅSK"


Kommentarer
Postat av: Lisa

Knasiga och roliga och söta bilder. Lycka till i Julias sjärnskott tävling.

2010-04-02 @ 08:34:25
Postat av: Olle

heej heej

2010-04-02 @ 16:39:09
URL: http://Olleblogg.bloggspot.se
Postat av: Anonym

snusar du ? det ser ut så

2010-04-12 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0