Nu är jag här!

Hej hej alla läsare!!!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag.
Har haft fullt upp :P
T.e.x med dansen ( vi övar inför showerna ) det är Jätte Kul!
Har varit på kaffe stugan med Hugo.
Men veckan har gått så himla fort XD

Vad tycker Ni?

Sitter just nu och chattar på msn.
Idag blir det en skön lördag, har inte kommit på vad jag ska göra än..........
Det blir nog en härlig dag ialla fall.

Vad ska Ni göra idag?
Hemma hos mig skinner solen, så det blir nog en skön dag utomhus!

Ska nog ta å fixa mig för dagen XD
Ellinor och jag chattade lite på msn.
Så idag ska hon och jag träffas.
Kul!!!

Bloggar senare <3

Byezz


Kommentarer
Postat av: Ayse

hej hej felicia. kan jag få din msn? det skulle betyda mkt för mig om du svarade :)

2010-03-24 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0