Lördag!

Gooood moorning!!!

Ämtligen LÖRDAG!!!!
Hoppas att Ni mår bra!
Idag får Ni tycka lite synd om mig jag är "förkyld"
Så jag får ha en slappar dag! Äta lite godis, hyra en bra film kanske- har Ni något bra filmförslag, får Ni gärna tipsa!!
Min kompis Emma kanske skulle komma över!
Igår var det ju finalen i Let´s Dance
Mattias billy jean dans var så himla grym!!!!


Dom var bäst!

Igår var klassen med i schack fyran, vi kom till final!!!!!




Nu ska jag ta och vila lite (=
Bloggar senare-    såklart!!!!!

Ha det bäst flodhäst XD

Atjooooo  Felicia <3



Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!!!

Jag vet jag var med och spelade och det var skit kul du skule också vara med på shack fyran:)XD

Det fans en kiosk som man kunde köpa godis i och det var super häftit att bara vara där synd för dig men hade vel också roligt antar jag du kanske får vara med nästa gong och spela om du inte ska bort då för stps och skriv gärna komettarer på min blogg också och alla som titar här så bara skriv på MIN!!!!!!!!

2010-03-27 @ 11:35:37
URL: http://paulinadrugge.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Skitfin blogg gumman! Du måste lägga ut bilden på mej, filip och Cornelia <3

puss//Johanna

2010-03-27 @ 21:49:47
URL: http://josun.blogg.se/
Postat av: Felicia

Förra året var jag med i schack fyran. Vi kom också till final. Och i final kom vi på 38:e plats av 69 st! ;D



PS. Coolt namn! <33 =.D

2010-03-28 @ 15:04:28
URL: http://meskot.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!!!Felicia. Är de kul och spela Shack tycker du? jag tycker de är jättekul och svårt.

2010-03-29 @ 19:27:13
Postat av: Linnea <3

ome vi kom först av alla på schack 4 an

( INTE FÖR ATT SKRYTA )

2010-04-05 @ 18:57:08
Postat av: angelica

hej

i dag ska jag vara på datorn och lysna på justin biber och ulrik jag tycker att ulrik är bra

kommer du i håg lilla melodifestivalen 2005

jag så dig på tven från angelica

2011-04-03 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0